Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΑΥΤΗ ΜΕΧΡΙ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΞΥΡΙΣΕΙΣ!


Καλησπέρα φίλοι μου,
πριν από μερικά χρόνια σε μία κουβέντα ο γέρος μου, είχε τονίσει.
Οι σημερινοί πολιτικοί αγόρι μου, είναι ξετσίπωτοι, ξεδιάντροποι, δεν κοκκινίζουν για τίποτα. Όλο ψέμα και κοροιδία και σανό, μπόλικο για εμάς.

Τον θυμήθηκα πάλι, ακούγοντας ένα βίντεο της νεαράς υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία πριν από δύο χρόνια τόνιζε:
"οι μαζικές απολύσεις, η κατάργηση όλων των εργασιακών δικαιωμάτων, η μετακίνηση και το κλείσιμο των επιχειρήσεων, από τη μία νύχτα στην άλλη, αυτά δεν είναι το δίκαιο, αυτά είναι οι νόμοι τους, αλλά δεν είναι το δίκαιο, το δίκαιο το φτιάχνουν οι λαοί, δεν το φτιάχνουν οι τεχνοκράτες της τρόικα. Ήρθε η ώρα λοιπόν, τόσο καιρό συνέβαινε αυτό, επειδή ήμασταν σκυφτοί, φίλοι και σύντροφοι, ήλθε η ώρα να σηκώσουμε το κεφάλι, αν σηκώσουμε το κεφάλι αυτοί θα είναι σκυφτοί. Αυτό μόνο και τίποτα άλλο"!

Πρόκειται για την ίδια νεαρά, η οποία πριν από λίγες ημέρες με περισσό θράσος, κατήργησε ουσιαστικά τις απεργίες και όταν κάποιοι τονίζανε, ότι έχει χυθεί αίμα για την καθιέρωση των απεργιών, αφού έβαλε τα χέρια στις τσέπες, σκέφθηκε πως θα εμφανιστεί στην εργατική Πρωτομαγιά, χωρίς μουστάκι, αφού ως γνωστόν, αυτή (η τρόικα) μέχρι μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις.
Στη συνέχεια, ακολουθήσανε οι δηλώσεις άλλου κυβερνητικού αστεριού, το οποίο πληροφορήθηκε ότι το αμόρε του, η Σκάρλετ Γιόχανσον, έχει καταστραφεί οικονομικά και δυσκολεύεται να μεγαλώσει το ένα της παιδί, για αυτό αποφάσισε, να στηρίξει τις οικογένειες με ένα τέκνο!

Εάν πάντως η καψούρα είναι μεγάλη και εάν οι γεροντοέρωτες είναι κεραυνοβόλοι, τότε μας βλέπω να τρώμε όλοι στα συσσίτια, αφού η ίδια η Σκάρλετ είχε δηλώσει: "η οικογένειά μου συντηρούνταν από τα κοινωνικά προγράμματα που μας παρείχαν φαγητό".
Ω ρε μάνα μου τι μας περιμένει!

Για μία ακόμη φορά πάντως, το κυβερνητικό τσίρκο μας απέδειξε ότι είναι απρόβλεπτο.
Τι σκεφθήκανε οι αθεόφοβοι για την μείωση της υπογεννητικότητας και τη λύση του δημογραφικού της χώρας.
Δεν απαιτούνται επιδόματα και … γεμιστά τονίσανε, αλλά οι διοικητικές μεταρρυθμίσεις, που έχουν προταθεί από τον στρατηγικό σχεδιασμό.
Θα πηγαίνει ο χοντρός (εγώ) στην εφορία, θα λέει δεν έχω να πληρώσω, θα φεύγει γρήγορα, θα επιστρέφει στην οικία του και θα λέει.
Αμόρε είμαι χαρούμενος τελείωσα γρήγορα, έλα να κάνουμε ένα παιδάκι, αφού μας μένει χρόνος.
Την μεθεπόμενη ημέρα (μην το παρακάνουμε κιόλας!), θα επιστρέφει η κυρία από την τράπεζα, και θα φωνάζει.
Έλα ευσωμούλη μου, είμαι χαρούμενη γυρίζω … από τράπεζα, να κάνουμε ακόμη ένα μωρό!

Τελειώνοντας μίστερ Αλέξη, πρέπει να σου επισημάνω, με όλο τον σεβασμό που μπορεί να κρύβει μία χοντρή κορμοστασιά, ότι για εθνικά θέματα, σαφώς και πρέπει να αποφασίζει ο λαός.
Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Θα γίνει το δημοψήφισμα, το αποτέλεσμα γνωστό, θα κάνεις την κυβίστηση, θα ονομάσεις σκέτα-νέτα, Μακεδονία τα Σκόπια και θα παραγγείλεις ένα πάκο χαρτοπετσέτες, διότι η κυρία σου, θα αρχίσει να κλαίει και για τη νέα ημερομηνία, εθνικής σου αντίστασης!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου