Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!


Καλησπέρα φίλοι μου και καλό χειμώνα,
Σήμερα αποφάσισα να εμφανιστώ, αφού σας έχω αποκλειστικές πληροφορίες για το διάλογο που «έλαβε χώρα» ανάμεσα στον στρατηγικό σύμβουλο Κουτσονίκα...
ή κάπως έτσι τέλος πάντων και στον εκπρόσωπο της εταιρείας Eldorado, η οποία δήλωσε ότι αναχωρεί από τη χώρα:

Εκπρόσωπος εταιρείας:  Και δε μου λέτε κύριε Κουτσονίκα; Ε, να... εσείς... ήθελα να πω... έχετε υπόψιν πόσοι μήνες θα περάσουν για να εκδοθούν οι άδειες;
Κουτσονίκας: Πολλοί μήνες.
Εκπρόσωπος εταιρείας:  Δηλαδή, τί πολλοί; Περισσότεροι από τρείς;
Κουτσονίκας: Αχαχούχα... άμα ήτανε μόνο τρείς, θα καθόμουνα τώρα εγώ να ασχοληθώ για τρία μηνάκια; Τρείς μήνες, ίσον τίποτα, χρυσέ μου.
Εκπρόσωπος εταιρείας:  Πέντε;
Κουτσονίκας: Βάλε.
Εκπρόσωπος εταιρείας:  Δέκα;
Κουτσονίκας: Βάλε.
Εκπρόσωπος εταιρείας:  Πενήντα;
Κουτσονίκας: Βάλε.
Εκπρόσωπος εταιρείας:  Εκατό;
Κουτσονίκας: Βγάλε έναν.
Εκπρόσωπος εταιρείας:  Χαίρετε!
Κουτσονίκας: Στα τσακίδια!

Πρόκειται φίλοι μου, για τη νέα μέθοδο προσέλκυσης επενδύσεων.
Στέλνουμε τους επενδυτές στα τσακίδια και ακόμη παρά πέρα και ταυτόχρονα όλο υπερηφάνεια ανοίγουμε την παλάμη και παρακαλάμε δώσε και μένα μπάρμπα.
Βέβαια για να μην ξεχνιόμαστε αυτή η μεθοδολογία εφαρμόζεται από τον σύμβουλο Κουτσονίκα, ο οποίος έχει διαβάσει και κεφάλαιο και Μάρξ, αγαπάει τον Πασκάλ, αλλά λατρεύει τον Μπρυκνέρ, ακούει Πασχάλη, αλλά κόβει φλέβες για Τερζή και επειδή όταν ήταν μικρός μελετούσε σούπερ Κατερίνα και Μπλέκ, μπορεί και σχολιάζει την ωραία Ελένη και τα άρβυλά της!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου