Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΖΩΔΙΑ ΚΑΙ … ΑΝΑΠΤΥΞΗ!

Φίλοι μου καλησπέρα,
πρώτη Μαίου σήμερα, υπερβολική κούραση από τους αγώνες και τις πορείες (τρεις ήταν εάν δεν κάνω λάθος), συνήθως πάνε όλοι μαζί και οι "ψωριάρηδες" χώρια! Επομένως, θα "βαδίσουμε" χαλαρά!

Στο νησί, να σας ενημερώσω ότι θα γίνει έκτακτο συμβούλιο, διότι οι διάσημοι που χάσανε έπρεπε να ετοιμάσουν το κοτόπουλο που θα τρώγανε οι μαχητές, που ήταν οι νικητές.
Για να τους εκδικηθούνε, το κάψανε, λίγο, ήταν και η κότα αλανιάρα, Λαουρίτα τη λέγανε, ο Ορέστης ο Κινέζος, θύμωσε επειδή βαφτίσανε την κότα με το όνομα της καψούρας του και παρά λίγο να γίνει … το νησί της Λάουρας!
Το θέμα είναι φίλοι μου, ότι ο Ορέστης κατάγεται από την Κίνα (το γνωστό τίνος παιδί είσαι συ!) και δεν γνωρίζει ότι στην πατρίδα μας παίζουμε με τις καρδιές!
Έτσι η Λάουρα κάνει τα γλυκά μάτια και στον διάσημο πολίστα και υπάρχουν ζούλιες, που δεν γνωρίζουμε πως θα εξελιχθούν.
Και εσύ ρε Ορέστη δεν ήξερες δεν ρώταγες. Ο παλιός είναι αλλιώς.

Έτσι που λέτε φίλοι μου, την είχα πατήσει και εγώ. Το έπαιζα μάγκας και δεν ρώταγα.
Πήγα κάποτε με ένα φίλο, γεροντότερο να παραλάβω κάποια πράγματα, που είχα εντολή από το έτερον ήμισυ.
Εισήλθα στο μαγαζί, την παραγγελία της κυρίας … είπα, η κοπέλα με κοίταξε περίεργα, δεν υπάρχει παραγγελία σε αυτό το όνομα μου είπε, εγώ επέμεινα, κάποια στιγμή λέω, μήπως είναι στο όνομα Βελέντζας, ναι είπανε με μία φωνή στο κατάστημα, όλο μαγκιά γύρισα στον φίλο μου, είδες του είπα ποιος κάνει κουμάντο στο σπίτι, είδες τι σημαίνει άντρακλας, κάτι σαν τον Πολάκη, … ο φίλος μου χαμογέλασε, εγώ παρέλαβα το πακέτο και ξεκίνησα να φύγω.

Έ κύριε που πάτε, ακούστηκε μία φωνή. Δεν θα πληρώσετε!
Μα του είπα, εγώ δεν παρήγγειλα τίποτα, εμείς γνωρίζουμε το όνομά σας μου είπανε, όχι της συζύγου και … τότε κατάλαβα το γέλιο του κολλητού, ο οποίος συμπλήρωσε ο παλιός είναι αλλιώς!

Και επειδή ξεκίνησε ο νέος μήνας πρέπει να σας ενημερώσω για τα ζώδια, ελληνικά και κινέζικα, αφού υπάρχει και ο Ορέστης Τσάνγκ.
Που λέτε, φίλοι μου βρισκόμαστε στο παιδικό σπίτι στο λιβάδι, γνωστή επιτυχία, ολοκαίνουρια που ξαναπροβάλλεται στην κρατική τηλεόραση. Θα ακολουθήσει η Πίπη η φακιδομύτη!
Καταπράσινο λιβάδι, τρέχει το άλογο (κινέζικο ζώδιο), το καβαλάει ο Άρης (δικό μας ζώο!) και καλπάζουνε μαζί προς την έξοδο του λιβαδιού, για αυτό και ο Αλέξης μας που παρακολουθεί το κρατικό κανάλι, επηρεάστηκε και μας είπε ότι είμαστε πιο κοντά από ποτέ από την έξοδο από τα μνημόνια!

Συνεχίζοντας, η Αφροδίτη θα γυρίσει και σε απόλυτη αρμονία με τον Αιγόκερω (εγώ δεν είμαι αυτός!), θα συναντήσει τους Διδύμους, θα πιάσουνε τον Ταύρο από τα κέρατα και θα σχηματίσουνε το τετράγωνο, θα μπούνε στις τέσσερις γωνίες του τετραγώνου, οι οποίες επειδή είναι ίσες, επηρεάζουνε και τον Αλέξη μας, ο οποίος έβαλε στόχο την ίση και δίκαιη ανάπτυξη.

Και τέλος επειδή ο Τοξότης (αυτός είμαι εγώ!), πλήγωσε με τα βέλη του, τη γελάδα, τον ελέφαντα και την αρκούδα του κινέζικου, ανέλαβε ο Δίας με την Ήρα και την … Μόνικα (να μην ξεχνιόμαστε!), να επουλώσει τις πληγές τους, για αυτό και η κυβέρνηση τόνισε ότι στόχος είναι να επουλώσει τις κοινωνικές πληγές της κρίσης!

Και για να καταλάβουμε πόσο μπροστά είναι ο Αλέξης και το τσίρκο του, την πρόταση για εναλλακτικές μορφές ενέργειας και τουρισμού, αποφάσισε να την υλοποιήσει και "έδωσε" εντολή να προχωρήσει η ΔΕΗ σε εναλλακτικές μορφές ανάπτυξης, για αυτό θα προχωρήσει στην  πρόσληψη αρχαιολόγων και καλλιτεχνικού διευθυντή.

Εάν δεν το πιάσατε το υπονοούμενο, το ρεύμα δεν ήταν χαρακτηριστικό της αρχαιότητας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου