Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Ανοιχτή επιστολή στην πρώην συντρόφισσα Θεανώ Φωτίου.



  Χρήστος Ζαχαρίδης.

  Την Τρίτη 4/4/2017 πήγα στη διανομή τροφίμων από το πρόγραμμα αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως δικαιούχος.Με οργή είδα να συντελείται ο απόλυτος εξευτελισμός της προσωπικότητας και η καταρράκωση κάθε έννοιας αξιοπρέπειας, παρά τη φιλότιμη και άοκνη προσπάθεια των εντεταλμένων υπαλλήλων...


  Για σαράντα ευρώ τρόφιμα, χίλια περίπου άτομα όλων των επαγγελματικών κατηγοριών (πρώην εργαζόμενοι,επαγγελματίες, βιοτέχνες, μηχανικοί...)περίμεναν πάνω από έξι ώρες σε έναν χώρο χωρίς νερό, τουαλέτα, κυλικείο...Περίμεναν καρτερικά το "μάνα της ξευτίλας"!!! επειδή εσείς πρώην συντρόφισσα κα. Φωτίου αποφασίσατε να αυτοεξευτελίζεστε υπογράφοντας τα πάντα, κάθε μέρα και ένα νέο μνημόνιο, ψάχνοντας ματαίως συνενόχους...

  Έχετε με τα έργα σας απαξιώσει την έννοια της κοινωνικής αλληλεγγύης, της ανθρωπιάς και γενικότερα την έννοια της αριστεράς ,που εξαιτίας σας δεν θα υπάρχει σε κανένα μελλοντικό λεξικό.Επειδή δε μέσα στα τρόφιμα που πήρα είχε και ένα πακέτο γκούντα μουχλιασμένο (το κρατώ στο ψυγείο για του λόγου το αληθές), όταν έλθετε στη Βέροια σας καλώ να γευματίσουμε παρέα. Θα σας έχω γεμιστά με γκούντα που έγινε ροκφόρ...

  Τέλος επειδή είναι στις αρχές μου να δίνω ευκαιρία μετάνοιας στους συνανθρώπους μου, δημοσιεύω το τηλέφωνό μου για να μου τηλεφωνήσετε και να μου (μας) ζητήσετε συγνώμη...6987175806

  Πρώην σύντροφός σας 
  Χρήστος Ζαχαρίδης
  Βέροια

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ
    Η ΞΕΥΤΙΛΑ ΕΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ -ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Η ΦΩΤΙΟΥ-ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΡΟΛΟΙ ΚΤΕΛ ?ΟΧΙ ΜΟΝΟΙ...
    ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή