Δευτέρα 24 Απριλίου 2017


Το ανέκδοτο...





  Δημοσιογράφος επισκέπτεται ένα χωριό υπεραιωνόβιων και καταγράφει την  ηλικία και την εξήγηση των γερόντων για το πως έφτασαν σε τόσο μεγάλη ηλικία.
Πλησιάζει τον πρώτο  γέρο με άσπρα γένια, μεγάλης ηλικίας που κάθεται σε μια γωνιά.

Παππού πως τα κατάφερες και έφτασες σ αυτή την ηλικία;
Εγώ παιδί μου έτρωγα χόρτα, χόρτα το πρωί, χόρτα το μεσημέρι χόρτα το βράδυ....

Πόσων χρόνων είσαι παππού;
117...

Πιο πέρα κάθεται ένας ακόμη πιο γέρος, τον πλησιάζει  και τον ρωτάει...

Παππού πως κατάφερες να φτάσεις στην ηλικία αυτή;
Εγώ παιδί μου έτρωγα κρέας , κρέας πρωί, κρέας μεσημέρι, κρέας βράδυ...
Πόσων χρόνων είσαι παππού;
162...

Στο βάθος κάθεται ένας γέρος σαν να βγήκε από τη βίβλο!Κάτασπρα μαλλιά, σκελετωμένος, άσαρκος, έδειχνε πρόγονος των άλλων...

Παππού πως τα κατάφερες και έφτασες σ αυτή την ηλικία;
Εγώ παιδί μου είχα πολλές γυναίκες, μία το πρωί, άλλη το μεσημέρι, διαφορετική το βράδυ...
Πόσων χρόνων είσαι παππού;
41...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου