Δευτέρα 3 Απριλίου 2017



Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ!

Φίλοι μου καλησπέρα,
πάλι αργήσαμε να βγούμε, αλλά υπήρχε λόγος.
Καθυστέρησε η φωτογράφηση που είχα.
Πλησιάζει ο καιρός που θα διαβάστε: ο αφρατούλης "αναστάτωσε" το ινσταγκράμ με τη νέα του φωτογράφηση με μαγιό-κολλάν!
Η καθυστέρηση οφείλεται στη διαφωνία που υπήρχε για το χρώμα...
Επιμένανε το μαγιό να είναι ροζ για να στηρίξω την προσπάθεια του Αλέξη μας να κλείσει η αξιολόγηση.
Μάλιστα επειδή η στήριξη θα ήταν λάιτ, προσπαθούσανε να με πείσουνε ότι και το ένδυμα θαλάσσης θα έπρεπε να είναι ελαφρύ.
Με λίγα λόγια, να φορέσω μαγιό μπικίνι και με μία τιράντα!
Συνεχίζοντας, φίλοι μου οφείλω να σας αποκαλύψω, μεγάλη παρέα είμαστε πλέον, το λόγο που είμαι χαρούμενος και το λόγο που είμαι δυσαρεστημένος.
Ας ξεκινήσουμε από τα δυσάρεστα.
Μου τηλεφώνησε το βαφτιστήρι και μου είπε: "νονέ, η λαμπάδα η περσινή κάηκε ολόκληρη και δεν έχω για φέτος. Πρέπει να που πάρεις καινούρια", γεγονός που σημαίνει κανά εικοσάρικο, τη στιγμή που η τσέπη έχει ξηλωθεί!
Πάμε και στα ευχάριστα, που για κάποιον άλλο είναι δυσάρεστα.
Η κυρά Φωφώ, η αγαπημένη μανούλα, χρόνια με τάραζε, δες τον φίλο σου το Μπάμπη που παντρεύτηκε μικρός, τώρα έχει εγγόνια.
Που λέτε λοιπόν φίλοι μου, ο Μπάμπης την Πρωταπριλιά πήγε να σπάσει πλακίτσα, αλλά την πάτησε.
Μόλις ξύπνησε, για να προλάβει κιόλας, πήγε αγκάλιασε την Μπαμπίνα και της είπε:
"μωρό μου σε κεράτωσα!".
Η απάντηση από την Μπαμπίνα έπεσε σαν κεραυνός και δεν υπήρχε και αντικεραυνικό!
Και εγώ του είπε!
Ο καημένος ο Μπάμπης, συνέχισε: "πρωταπριλιά!"
και η Μπαμπίνα: "εγώ Πρωτοχρονιά!".

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι Πάσχα θα κάνω δίπλα στη σούβλα και ότι οι καμπάνες της Ανάστασης που είχε πει ο Αλέξης μας, άρχισαν ήδη να χτυπάνε.

Την Δευτέρα 3 Απριλίου, δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Θεσσαλονίκη, άρθρο με τίτλο:

"Καταρρέει το ΑΠΘ- «Μόνο η κυβέρνηση μπορεί να το σώσει»

Κραυγή αγωνίας καθώς η υποχρηματοδότηση απειλεί να τινάξει στον αέρα το Πανεπιστημιακό Ίδρυμα της Θεσσαλονίκης!

Και κάτι ακόμη, για την ηθική της Αριστεράς, η  οποία είναι διαφορετική.
Ερωτηθείς ο κ. Μπαλάφας για τα νέα μέτρα που θα ψηφίσουνε, στα πλαίσια της νέας ηθικής είπε ότι ο ελληνικός λαός το γνώριζε όταν μας ψήφισε. Όχι τζάμπα μαγκιές!
Και τότε ο ρε πατριώτη, γιατί επιμένατε μέχρι πριν λίγες εβδομάδες ότι δεν θα υπάρξουν μέτρα;
Για τις δε συντάξεις υποστήριξε ότι θα το δούμε το 2020, 2021, 2022.
Απλά δεν διευκρίνισε ότι τότε θα βρίσκονται στην Βενεζουέλα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου