Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΣΤΟ ΔΑΦΝΙΙΙΙΙ!

Φίλοι μου καλό σας απόγευμα,
χθες βράδυ, αν και επέστρεψα χαρούμενος στο σπίτι, αφού νικήσαμε τον Ολυμπιακό, με περίμενε μία έκπληξη. Εκτός από την οικογένεια, βρήκα και δύο ανθρωπάκια με άσπρη μπλούζα.
Μόλις με είδανε, άρχισαν τα χαμόγελα, τις ευγένειες, τι κάνετε, πως είστε, σας διαβάζουμε, σας καμαρώνουμε και διάφορα άλλα …
σιροπιαστά.

Ρε μεγάλε, απευθύνθηκα στον ένα. Ο μηχανικός σε αυτό το σπίτι είμαι εγώ.
Σε παρακαλώ άσε το σφυρί κάτω και εσύ είπα στον άλλο που κάνεις πως δε βλέπεις, άσε το κατσαβίδι!
Μην τρομάζετε, μου είπε ο αρχαιότερος. Λίγο το γόνατό σας θα ελέγξω, και εγώ εάν λάσκαρε καμία βίδα συμπλήρωσε ο νεότερος.
Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή παραξενεύτηκα, αλλά όπως σας είπα η χαρά ήταν τόσο μεγάλη, που συνέχισα.
Σκίσαμε το γαύρο, φέρτε να σκίσω μνημόνια, ξεσκίζω την τρόικα, τρώω θεσμούς, ζήτω η διαπραγμάτευση, ζήτω ο Αλέξης, …

Ορίστε σας τα έλεγα, ψέλισε η σύζυγος και δεν με πιστεύατε. Ρωτήστε τον και για την αξιολόγηση.
Οπότε με ύφος πονηρό, ρωτά ο πρώτος.
Δε μου λέτε κύριε χοντρούλη και συγνώμη, αλλά έτσι μας παρουσιάζεστε, πείτε μου τι πιστεύετε για την πορεία της διαπραγμάτευσης. Πως θα λυθεί το πρόβλημα της αξιολόγησης;

Αφού το θέτεις ως πρόβλημα, του είπα, πρέπει να βρούμε το ημίτονο, αφού τετραγωνίσουμε τον κύκλο, υπολογίσουμε την κάθετη στην παράγωγο, που προκύπτει από την ολοκλήρωση της ακολουθίας που τείνει στο άπειρο και η υποτείνουσα θα συναντήσει την πρώτη παράλληλο του Ισημερινού, που θα πάει στις Βρυξέλες για να λυθεί το θέμα!

Μόλις σταμάτησα, οι τύποι με πλησιάσανε με απειλητικές διαθέσεις, αλλά επειδή είχα καταλάβει τι "παίζετε" τους παρακάλεσα να ακούσουν και την άποψη της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Καρακώστα, για την διαπραγμάτευση:
"προσέξτε να σας πω. Η διαπραγμάτευση δεν είναι στα νούμερα, είναι στις πολιτικές απόψεις κατά τη δική μου άποψη. Αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, παίζετε ένα πολύ σκληρό παιχνίδι ανάμεσα στον άκρατο νεοφιλελευθερισμό που φθάνει μπορώ να πω και στις παρυφές του φασισμού και στο δημοκρατικό κομμάτι της Ευρώπης. Εκεί παίζετε σήμερα το παιχνίδι, ποιος θα κυριαρχήσει. Άρα λοιπόν δεν είναι μόνο ελλαδικό το πρόβλημα και έτσι πρέπει να το δούμε και συνέχισε οι εκλογές είναι επιλογή λαών προς τα πού θα πάμε. Έτσι πρέπει να το δούμε, πάμε προς άκρα δεξιά ή πάμε προς δημοκρατικά πολιτεύματα, προς πολιτεύματα που αναγνωρίζουν ότι πρέπει να υπάρχει ένα κοινωνικό πλαίσιο στους λαούς, …".

Σταμάτα μην συνεχίζεις άλλο, είπαν οι γιατροί.
Κυρία μου, ο σύζυγος σας τα έχει τετρακόσια, αλλού είναι το πρόβλημα.

Τώρα εάν με ρωτήσετε τι έγινε με τους "τρελογιατρούς", θα σας πω ότι εγώ τη γλύτωσα, αλλά αυτοί εάν ακούσανε και τη σημερινή δήλωση της κυβέρνησης ότι θα προνομοθετήσει μέτρα, που δεν κοστίζουν ούτε ένα ευρώ, μάλλον τους βλέπω να κλείνουν δωμάτιο, στο Δαφνίιιιιιιιιιιιι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου