Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016


Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ ΤΣΑΚΡΑ ΣΟΥ !

Φίλοι μου, καλή σας μέρα,
ο αναμενόμενος ανασχηματισμός μπορεί να σας άρεσε ή να σας έπεισε ότι θα επιλύσει τα χρόνια ζητήματα της πατρίδας μας, εμένα πάντως μου δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα.
Έμεινα για μία νύχτα, χωρίς σπίτι και δε φταίει το κόκκινο δάνειο που μπορεί να γίνει πράσινο ή γαλάζιο, αλλά η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στη νέα κυβέρνηση και στα …τσάκρα!...
Που λέτε φίλοι μου, χθες, καθώς επέστρεψα στην οικία μου, μετά το ντέρμπι των αιωνίων, με περίμενε μία έκπληξη.
Η πόρτα κλειστή, η κλειδαριά είχε αλλαχθεί και μία κόλλα χαρτί που έγραφε, ότι είμαι ανεπιθύμητος διότι δεν έχω καλά τσάκρα!

Η πρώτη αντίδραση ήταν ένας μορφασμός που τον είχα ξανακάνει όταν στην έκθεση είχα να "παλέψω" με την αρωγή και την ευδοκίμηση (σας φανέρωσα και την ηλικία μου!).
Μάταια χτυπούσα την πόρτα. Καμία απόκριση. Το μόνο που άκουγα, ήταν φτιάξε τα τσάκρα σου!
Η επικοινωνία με το κινητό δεν ήταν εφικτή, μάλλον θα φταίγανε τα τσάκρα μου, οπότε ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται (εάν έχει!), αποφάσισα να επικοινωνήσω με το στρατηγό άνεμο, τον Βύρωνα Πολύδωρα!
Αυτός μάλλον θα γνωρίζει τι είναι τα τσάκρα, μονολόγησα και αφού ήταν υποψήφιος και για το ΕΣΡ (κανάλια, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα…), μάλλον θα ξέρει από σήματα και επικοινωνία και θα βοηθήσει ώστε να ανακτήσω το σήμα του κινητού!
Καλησπέρα πρόεδρε, του είπα.
Απορώ πως ενώ δεν έχω σήμα, με σένα όμως, αμέσως έπιασα γραμμή.


Είναι αποτέλεσμα του τέλειου συνδυασμού, μου είπε.
Ο στρατηγός άνεμος σε επικοινωνία που είχε με τα τσάκρα σου δημιούργησε θετικό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Υπάρχει με λίγα λόγια θετική ενέργεια, γύρω σου!
Η αλήθεια είναι, συνέχισε, ότι στην περίπτωσή σου υπήρχε μία δυσκολία.
Το στρώμα λίπους που καλλιεργείς, χρησιμεύει ως τείχος στα τσάκρα και τα απωθεί, για αυτό χάνεις την ενέργειά σου. Επειδή όμως ο άνεμος είναι στρατηγός και όχι λοχαγός κατάφερε να διατάξει τα τσάκρα και τα οδήγησε μέσω της κερκόπορτας και σε πλησιάσανε!
Τώρα η ενέργειά σου, είναι θετική, μπορείς να επιστρέψεις στην οικία σου.
Σου δίνω όμως μία συμβουλή.


Πρόσεχε τα τσάκρα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου