Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΜΕΣ ΤΟΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΟ ΜΥΛΟ !

Φίλοι μου, καλή σας μέρα,
αφού πλέον γίναμε μια παρέα και τα πληκτρολογούμε όλα, θα σας εξομολογηθώ κάτι. Ανήκω στην κατηγορία, εκείνων που λένε "είμαι μακαρονάς τι να κάνουμε!"...

Κάθε Δευτέρα λοιπόν, άντε Τρίτη (δεν σας προσκαλώ!), στην οικία του χοντρού, υπάρχει μακαρονάδα με κιμά και μπόλικο τυράκι. 
Πάω χθες για να απολαύσω την γαβάθα μου και το έτερον ήμισυ, ως άλλη Γεροβασίλη (αποκτήσαμε κακές συνήθειες πλέον!) μου λέει: "τι ψάχνεις; είδες πουθενά μακαρόνια; Βγήκε ο κιμάς βόλτα και τον είδες; Δεν υπάρχει μακαρονάδα σήμερα".

Έτσι και η κυράτσα από την Ήπειρο.
Όλα καλά. Τι πρόβλημα υπάρχει. Είδατε πουθενά τάνκς; Βγήκανε βόλτα για εσπρεσάκι και τα βλέπατε;
Φίλοι μου, έχει δίκιο η κυρία από τα μπουζούκια.
Τάνκς δεν βγήκανε, αλλά βγήκε … ο Πολύδωρας! Τελικά όντως η κυβέρνησή μας εκπροσωπεί το νέο και το φρέσκο. Μετά τον κ. Παυλόπουλο, τον κ. Κουβέλη και τόσους άλλους νέους και επιτυχημένους, μας προέκυψε και ο "άνεμος"!
Δεν θα εκπέμπουνε κανάλια, λόγω προβλημάτων και ο κ. Πολύδωρας θα λέει ότι φταίει ο στρατηγός άνεμος που μετακίνησε τις κεραίες!
Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!
Φίλοι μου, επειδή η μουσική επιμελήτρια, είπε ότι πρέπει να τραγουδάμε, ο Αλέξης μας, μας προέτρεψε να χορεύουμε πεντοζάλη, έχω να σας προτείνω Μαριώ και τον πράσινο το μύλο.

Δε μπορούσα να φανταστώ ότι μετά από 200 χρόνια περίπου ελευθερίας της πατρίδας μας, όλη η κατάσταση που ζούμε αυτές τις ημέρες θα περιγράφεται, τόσο όμορφα από το συγκεκριμένο σουξεδάκι.
Έχουμε λοιπόν και λέμε.

Η κυβέρνησή μας κάποια στιγμή για να ρεφάρει, αποφάσισε να κάνει το διαγωνισμό-λοταρία με τις τηλεοπτικές άδειες. Για αυτό άρχισαν όλοι να τραγουδάνε:
"Μάγκες μου βάλτε
μπρος πίσω πάτε,
να σας τα πάρω
για να ρεφάρω".

Οι διαγωνιζόμενοι μετά και τις τελευταίες εξελίξεις και αφού πρέπει να τους επιστραφούν τα ευρώπουλα, με πολύ κέφι τραγουδάνε:
"Μες στον πράσινο το μύλο
 μου τα παίρναν ταχτικά,
μα τους τα `χω πάρει πίσω
από μια καλή ζαριά".

Και επειδή στην όλη διαδικασία υπάρχουν και διάφοροι άλλοι καραγκιόζηδες με δηλώσεις περίεργες, αυτοί τραγουδούν:
"Έχω μια μεγάλη ρέντα
κι όλ’ οι μάγκες απορούν
και στη τσόχα καραγκιόζη
ψάχνουν άδικα να βρουν".





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου