Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Ανοικτή επιστολή στον Αργύρη Γκαμπέση.





Αγαπητέ κ. Γκαμπέση.

Επειδή στην συγκέντρωση της ΝΔ για τα αγροτικά, μου δείξατε κατά τρόπο ανάγλυφο την δυσφορία σας για προηγούμενο άρθρο μου, που αφορούσε και την δική σας πολιτική στάση μεταξύ άλλων, με αρνητικό πρόσημο, θεωρώ ορθό να ενημερώσω πρωτίστως εσάς...
, αλλά και τους αναγνώστες της σελίδας "prasino-mili" για την θέση μου σε αυτό και σε παρόμοια ζητήματα που στο μέλλον ενδεχομένως θα μας απασχολήσουν.

  Μου είναι από αποκρουστική η πολιτική συμπεριφορά αυτών που έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους την "εκμετάλλευση"του κόμματος κάθε που ανέρχεται στην εξουσία, την αποστασιοποίηση  αμέσως μετά την ήττα και την εκ νέου δραστηριοποίηση μόλις τα δημοσκοπικά ευρήματα δείχνουν πρόθυρα εξουσίας.Έχετε μήπως άλλη άποψη επί του θέματος;

  Μου είναι αηδιαστική η στάση αυτών που εν γνώσει της αναρμοδιότητάς τους, "αδειάζουν" στελέχη μικρότερης εμβέλειας και μεγαλύτερης ευγένειας και όταν έρχονται κεντρικά στελέχη,"παλουκώνονται" στις ιδιαίτερες συναντήσεις, και με το δουλικό εκείνο χαμόγελο του υποσχόμενου τα πάντα και σε όλους τους τομείς , "δίνουν γνωριμίες" και "θεμιτές και αθέμιτες υποσχέσεις" στην προοπτική της προώθησης του δικού τους οικονομικού και μόνο αιτήματος.Έχετε μήπως άλλη άποψη επί του θέματος;

  Μου είναι ιδιαιτέρως απεχθής η συμπεριφορά "στελεχών", που έχουν χρόνια ολόκληρα να πατήσουν στην δουλειά τους, ορισμένα δε εξ αυτών θα πρέπει κυριολεκτικά να έχουν λησμονήσει σε ποια υπηρεσία εργάζονταν, αναζητώντας τον φορέα που καταθέτει κάθε δεκαπενθήμερο σεβαστό ποσό στον λογαριασμό τους, μεταξύ αυτών οι γνωστοί συνδικαλιστές που το κόμμα σας στεντορεία τη φωνή καταγγέλλει. Έχετε άλλη άποψη επί του θέματος;

  Αυτά εν ολίγοις στηλίτευσα με το κείμενό μου, που είναι η αποτύπωση του αυτονόητου...Γνωρίζω ότι σε κοινωνικό επίπεδο με εκτιμάτε και με συμπαθείτε όσο και εγώ, αλλά στην παρούσα φάση έχω σοβαρότερα προβλήματα που με απασχολούν...Επειδή δε ανοίξαμε αυτόν τον ευγενή δημόσιο διάλογο και σας νιώθω πιο κοντά , εις εξόφληση της δικής σας μη ειρωνικής εξομολόγησης , να σας ενημερώσω και εγώ ότι το γατί μου έχει μια εβδομάδα στριφογυρίζει τα βράδια ανήσυχο  , εφιάλτες εικάζω ...μάλλον  βλέπει στελέχη του τύπου που αναφέραμε, γιατί είναι και ενστικτωδώς πολιτικοποιημένο...τι να πω δεν ξέρω...Ίσως μια άλλη φορά να επεκταθούμε και σε άλλα θέματα...

  Θα περιμένω την θέση σας και κρατώ τα καλύτερα για έκπληξη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου