Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Χαλαρώστε...

Salonikios k.
  Ο Ιβάν μπήκε για να "ανεβάσει" τον Αλαφούζο...Τελικά πλήρωσε ο ίδιος 60 εκατομμύρια ευρώ!!! Έτσι βγαίνουν τα ανέκδοτα με τους Πόντιους...


  Μια φορά μ αγαπούσες, τώρα ..χοντρή..

  Βγήκε ο άλλος Σεπτέμβρη μήνα με σκούφο, λογικά τον Δεκέμβρη θα κυκλοφορεί τυλιγμένος με υαλοβάμβακα.

Barla E.
  Βγήκα να καπνίσω στο μπαλκόνι μου και περαστικός μου φώναξε "ωραία μπαλκόνια..". Να κολακευτώ?

  Παιδιά με ρέγουλα τα αιτήματα φιλίας , από φίλους έχω ..εραστές μου λείπουν!

  Ένας δίπλα μου στο σούπερ μάρκετ έφτυνε τα δάχτυλα για να πληρώσει την ταμία. Έχει πλάκα να μου κολλήσει κανένα εικοσάρικο στο κούτελο, σκέφτηκα, και να αρχίσουμε τα καγκέλια εδώ μέσα...

  Σε σένα απευθύνομαι μεγάλε μου έρωτα...Βιάσου να με γνωρίσεις, δεν αντέχω άλλο να ρουφάω την κοιλιά μου..

                                                                  Ροζ Πάνθηρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου